close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

לקראת חג הפסח מבצעים בקאלה

מערכת שורשב ניסן, תשעה22/03/2015

תגלית- לקראת חג הפסח יש כל כך הרבה פרטים שניתן לקנות בסכומים נמוכים ממאה שקלים

תגיות:
לוגו אתר קאלה
צילום: יח"צ החברה
לקראת חג הפסח יש כל כך הרבה פרטים שניתן לקנות בסכומים נמוכים ממאה שקלים שיוסיפו למראה החיצוני שלכם ויעניקו לכם את אותו לוק אופנתי ובלתי נשכח בו אתם מעוניינים. במאמר זה החלטנו להציג עבורכם רעיונות למראה המעניין והחדיש בפסח הנוכחי וזאת על ידי שילוב פריטים חדשים ולא יקרים בגרדרובה שלכם.

תיקים וארנקים

אם אתם מעוניינים להתחדש בפריטים חדשים עד 100 ₪, בוודאי תשמחו לקרוא כי קיים היצע גדול ומגוון של פריטים שונים, כמו למשל תיקים וארנקים שיוסיפו למראה הכולל שלכם את אותה תוספת בה אתם מעוניינים. לא תמיד חייבים לקנות את אותם תיקי עור יוקרתיים שעולים כמה מאות עד אלפי שקלים חדשים. יש מעצבי על שונים וחנויות מותגים רבות שמחליטות להוציא קולקציה מיוחדת של תיקים וארנקים בצבעים ובעיצובים חדשניים והכי חשוב במחיר שאינו עולה על מאה שקלים. אם לא מצאתם תיק מעצב או ארנק מהודר בסכום שמתאים לכם, תמיד תוכלו להיכנס אל חנות וינטאז', או פשוט לעבור באחד השווקים בישראל ולראות מהם התיקים והארנקים שיכולים להתאים להשלמת הלבוש שלכם בסדר הפסח, או במסיבה שלאחר הסדר.

תכשיטים וחגורות

אביזרי אופנה נוספים שאי אפשר בלעדיהם וזאת משום שהם תמיד משלימים את המראה למראה המושלם בו אתם מעוניינים הם התכשיטים והחגורות. כאן חשוב מאוד לעצור ולחשוב במה אתם מעוניינים, האם אתם מעוניינים במראה המינימליסטי יוקרתי קלאסי, או שמא אתם מעוניינים במראה הצעיר, נוצץ, יוקרתי וטרנדי. בהתאם להחלטה זו תוכלו להגיע למסקנה האם אתם מעוניינים לקנות תכשיטים עבודת יד, כמו למשל עגילים, צמיד ושרשרת, או שמא אתם מעוניינים להפתיע עם תכשיט אחד יוקרתי, כמו למשל עגילי פנינה, צמיד יהלומים מרשימים, או שרשרת מיוחדת. לכל אלו יש אפשרות להוסיף גם חגורות קלאסיות שעשויות מעור איכותי או חגורות עם יהלומים, חרוזים או כל פריט אחר שעשויים מבד. גברים רבים משלבים חגורות עור וחגורות של מעצבי על. אנשים רבים מחליטים לקנות בגדים עד 100 שקלים ולהעשיר את המראה שלהם על ידי תכשיטים וחגורות שמוסיפים יוקרתיות למראה הכולל.

כובעים וצעיפים

אם אתם מעוניינים להשלים את ההופעה הכללית שלכם, כובעים וצעיפים יצליחו להעניק את הגימור המתאים. יש אפשרות לבחור כובעים וצעיפים שמתאימים לכל עונה וההיצע הוא כה גדול עד כי יש לכל אחד מאיתנו אפשרות לבחור כובע מבד דק או משי בשלל צבעים וצעיף דק ומרשים שמתאים לסגנון הלבוש, או לחילופין כובע וצעיף עבים שעשויים מצמר, או מחומרים אחרים לעונת החורף. כיוון שניתן למצוא צעיפים וכובעים בכל הצבעים והסוגים, רוב האנשים בוחרים בהם להשלמת המראה הכולל. בנוסף, יש אפשרות למצוא צעיפים ותכשיטים במסגרת תקציב של כמה עשרות שקלים.

לסיכום, אם התקציב שלכם דל ואתם עדיין מעוניינים להיראות "מיליון דולר", אקססוריז שונים, כמו למשל כובעים, צעיפים, תכשיטים, חגורות, תיקים וארנקים יצליחו לעשות את העבודה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה